www.atscsolutions.nl
Valuta:
Thuis ::  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren


U kunt goederen die gratis zijn gekocht, ruilen of retourneren door gebruik te maken van het retourformulier dat bij uw bestelling is ingesloten binnen 30 dagen na aankoop. Behoud alstublieft het formulier totdat u hebt bevestigd dat u de juiste stijl en pasvorm hebt, aangezien het instructies bevat over hoe u goederen terug kunt sturen via onze Collect + service of Royal Mail *. We raden u aan collect + te gebruiken; Deze bijgehouden service maakt retourneren makkelijk, waardoor u pakketten kunt terugzetten via een uitgebreid netwerk van lokale winkels, van vroeg tot laat, 7 dagen per week.

Let op, u kunt goederen retourneren en een volledige uitwisseling of terugbetaling ontvangen, mits de goederen niet zijn gedragen, beschadigd, gewassen of veranderd. Wij kunnen geen artikelen uitwisselen of terugbetalen waarvan u geen redelijke zorg hebt genomen.

Hoe te ruilen of retourneren goederen gekocht

1) Vul het retourformulier in, met vermelding van de reden voor retour en eventueel het object dat u wilt ruilen (dit moet een uitkomst zijn voor uitwisseling, voor een andere kleur of grootte van dezelfde stijl).

2) Volg de instructies op het formulier om een ​​Collect + label te downloaden en vind je dichtstbijzijnde plaatselijke lokale winkel. Als alternatief kunt u het voorafbetaalde Royal Mail Recorded Delivery retourlabel uitkleden en het veilig vastzetten aan uw verpakking. Breng alsjeblieft de goederen in de originele verpakking terug, gebruik dit als een stevig alternatief om de goederen te beschermen tijdens de doorvoer.

3) Breng het artikel gewoon naar uw dichtstbijzijnde plaatselijke winkel om terug te keren via Collect +, of naar uw postkantoor om terug te keren via Royal Mail. Als u ervoor kiest om Royal Mail te gebruiken, dient u alsjeblieft een bewijs van verzendkosten te vragen en eventueel extra verzekering te regelen; Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor items die tijdens de doorreis zijn verloren gegaan.

4) Wij zorgen voor alles voor u - we sturen u een email om u te laten weten of het product dat u in ruil heeft aangevraagd, aan u wordt verzonden of wanneer uw retour is verwerkt.
Als u de retourzendingen binnen 2 dagen na verzending ontvangt, kunt u 5 werkdagen toestaan ​​voor het product dat u heeft verzocht om te worden verzonden of om uw teruggave te verwerken. Alle restituties worden uitgegeven in dezelfde vorm als de oorspronkelijke betaling. In sommige gevallen kan het maximaal 7 werkdagen duren vanaf het moment dat de terugbetaling wordt verwerkt om fondsen op uw bank- of creditcardverklaring te verschijnen, afhankelijk van uw bank of kaartuitgever.

Als u het formulier en retourformulier niet langer binnen 30 dagen heeft geleverd, kunt u contact opnemen met ons klantendienstteam en uw bestelnummer opgeven zodat zij u een kopie kunnen sturen.

Hoe te ruilen of retourneren van goederen die elders zijn gekocht

Als u een artikel gekocht bij een True Religion jeans wilt retourneren? Italië winkel, ga terug naar de winkel waar de aankoop is gemaakt. Wij kunnen momenteel geen producten uitwisselen of terugbetalen bij onze winkels.

Als u een artikel bij een van onze erkende retailers wilt retourneren, ga dan terug naar de winkel waar de aankoop is gemaakt. We kunnen niet elders verkochte artikelen ruilen of terugbetalen.

Garantie vorderingen

Als u een garantie claim wilt maken, neem dan contact met ons op.

* Als u ervoor kiest om Royal Mail te gebruiken, kunt u terecht op hun website om ervoor te zorgen dat uw pakket voldoende verzekerd is, uw bewijs van verzending te behouden en eventueel extra verzekering te regelen; We kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele verloren goederen tijdens de doorvoer.

Terug